.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنجکاران شمالی مجبور به قسم خوردن شدند!

شماری از کشاورزان برنجکار شرق مازندران که تعداد آنها به 50 نفر می رسید امروز مجبور شدند برای کارشناسان ناآگاه سازمان غله قسم بخورند که برنج آنها شیرودی و محلی است!

به گزارش مهر ، این افراد که زحمتکش که بر اساس وعده های مسئولان غله و بازرگانی استان جهت فروش محصول برنج شان به سیلوی نکاء مراجعه کرده بودند در ابتدای ورود با پاسخ منفی کارشناسان نا آشنا به برنجهای تولید کشاورزان استان مواجه شدند.

کارشناسان سازمان غله و بازرگانی مازندران برنج تولیدی "شیرودی" کشاورزان را " ندا، هندی و پاکستانی" قلمداد کرده بودند و این بی اطلاعی و بی تجربگی سبب شد کشاورزان زحمتکش ساعتها مقابل سیلوی نکاء بی پاسخ بمانند.

تعدادی از کشاورزان پس از مدتی تحمل وقتی دیدند مسئولان سازمان غله و سیلو پاسخگوی نیازهای آنان نیستند اقدام به مراجعه به سمت کارشناسان کرده و برای آنان قسم خوردند که برنج تولیدی آنان شیرودی و محلی است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

هم محلی 5 مهر 1388
تا جایی که ما اهالی محلی می دونیم این معضل هرساله کارشناسان خرید با کشاورزان تقریبا محترم این استان هست، این عزیزان در تخلیط برنج ید طولانی دارند، وگرنه خیلی بعیده کارشناسی که کارش و تحصیلش در این زمینه بوده متوجه همچین چیز پیش‌پا افتاده‌ای نشه. حالا مثلا قسم یاد کردن باید قسمشون به عنوان سند درنظر گرفته بشه؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.